Hogy legyen több menüs vendég az étteremében?
2013-09-26 | By admin | No Comments
A vendéglátásban, de sok más üzletben is az ajánlásnak van a legfontosabb szerepe. A sok elégedett vendég a legértékesebb! Azonban először is vendég kell, hogy azok elégedettek lehessenek és ajánlhassák tovább az éttermet.A menüztetés a vendéglátás egyik legkeményebb harcmezője. Az árak nyomottak, a vendég pedig minőséget vár. De ha ezek még mind rendben is vannak, akkor is lehet, hogy máshova megy ebédelni.
Vajon, hogy választanak az emberek éttermet menüzéshez?
- Személyes tapasztalat
- Ízlésnek megfelelő napi menü
- Ajánlás után
- Reklám után
Amennyiben gyorsan szeretne új vendégeket szerezni, akkor a reklám a kézenfekvő megoldás.
Hagyományos reklámok
- Szórólap
- Újsághirdetés
- Rádió
- Óriásplakát
- TV hirdetés
Internetes reklámok
- Banner hirdetés
- Kattintás alapú hirdetés (pl. AdWords)
- Hírlevél
- Közösségi marketing
Nem szeretném most az összes reklámlehetőség előnyeit és hátrányait felsorolni a helyhiány miatt. Ha lenne éttermem menüztetéssel és ha a reklámra költhető büdzsém korlátozott lenne, akkor mit javasolnék és miért!
Milyen szempont alapján választok reklám eszközt?
- Jól targetálható, azt a célcsoportot szólítsa meg aki nekem fontos, mert így sokat spórolok a felesleges megjelenéseken.
- Legyen friss, egyedi, és a konkurenciától eltérő reklám, mert ez figyelemfelketőbb és jobban építi a brand-et.
- Költséghatékony, lehetőleg kattintás alapú hirdetési forma, mert így csak azokért a hirdetésekért fizetek amiknek volt értelme tehát olcsóbb.
- Jó a célcsoportomnak is (hasznos reklám), mert nem reklámnak, hanem használati eszközként funkcionál.
Összességében a mobil alkalmazások hirdetése egy nagyon új terület. Kevés a hirdető, olcsóbb hirdetési árak és a felhasználóknak is újdonság. A mobil alkalmazás pedig nem csak mindig ott van a telefonjukban, hanem akár rendszeresen is használhatják.
A GastroApp egy jó alternatíva, hogy legyen éttermének saját mobil alkalmazása. A Facebook (amelynek 4 millió mobilos felhasználója van Magyarországon) hirdetési rendszere pedig egy jó felület az éttermének és az alkalmazásának reklámozására.
Amennyiben érdeklődik és kérdései vannak, nem csak a GastroApp rendszerével, hanem internetes és közösségi marketing témában, akkor keressen fel bátran e-mailben és telefonon egyaránt!
Molnár Tamás
+36 30 436 111 5
molnar.tamas@pannako.hu
Submit a Comment