Image Image Image Image Image Image Image Image Image

26 Sze

By

No Comments

Hogy legyen több menüs vendég az étteremében?

2013-09-26 | By | No Comments

A vendéglátásban, de sok más üzletben is az ajánlásnak van a legfontosabb szerepe. A sok elégedett vendég a legértékesebb! Azonban először is vendég kell, hogy azok elégedettek lehessenek és ajánlhassák tovább az éttermet.A menüztetés a vendéglátás egyik legkeményebb harcmezője. Az árak nyomottak, a vendég pedig minőséget vár. De ha ezek még mind rendben is vannak, akkor is lehet, hogy máshova megy ebédelni.

Vajon, hogy választanak az emberek éttermet menüzéshez?

  • Személyes tapasztalat
  • Ízlésnek megfelelő napi menü
  • Ajánlás után
  • Reklám után

Amennyiben gyorsan szeretne új vendégeket szerezni, akkor a reklám a kézenfekvő megoldás.

Hagyományos reklámok

  • Szórólap
  • Újsághirdetés
  • Rádió
  • Óriásplakát
  • TV hirdetés

Internetes reklámok

  • Banner hirdetés
  • Kattintás alapú hirdetés (pl. AdWords)
  • Hírlevél
  • Közösségi marketing

Nem szeretném most az összes reklámlehetőség előnyeit és hátrányait felsorolni a helyhiány miatt. Ha lenne éttermem menüztetéssel és ha a reklámra költhető büdzsém korlátozott lenne, akkor mit javasolnék és miért!

Milyen szempont alapján választok reklám eszközt?

  • Jól targetálható, azt a célcsoportot szólítsa meg aki nekem fontos, mert így sokat spórolok a felesleges megjelenéseken.
  • Legyen friss, egyedi, és a konkurenciától eltérő reklám, mert ez figyelemfelketőbb és jobban építi a brand-et.
  • Költséghatékony, lehetőleg kattintás alapú hirdetési forma, mert így csak azokért a hirdetésekért fizetek amiknek volt értelme tehát olcsóbb.
  • Jó a célcsoportomnak is (hasznos reklám), mert nem reklámnak, hanem használati eszközként funkcionál.

Összességében a mobil alkalmazások hirdetése egy nagyon új terület. Kevés a hirdető, olcsóbb hirdetési árak és a felhasználóknak is újdonság. A mobil alkalmazás pedig nem csak mindig ott van a telefonjukban, hanem akár rendszeresen is használhatják.

services-mobile-large-900x475

A GastroApp egy jó alternatíva, hogy legyen éttermének saját mobil alkalmazása. A Facebook (amelynek 4 millió mobilos felhasználója van Magyarországon) hirdetési rendszere pedig egy jó felület az éttermének és az alkalmazásának reklámozására.

Amennyiben érdeklődik és kérdései vannak, nem csak a GastroApp rendszerével, hanem internetes és közösségi marketing témában, akkor keressen fel bátran e-mailben és telefonon egyaránt!

Molnár Tamás
+36 30 436 111 5
molnar.tamas@pannako.hu

Submit a Comment